Logeren

Oktober 2006 opende we ons eerste logeerhuis voor kinderen met een beperking in Heinkenszand. Inmiddels bestaat die locatie uit 2 geschakelde woningen aan de Sleutelbloemstraat. Dit zijn zogenaamde MIVA woningen ( geschikt voor minder validen).

Sinds November 2014 hebben we nog een logeerlocatie erbij op de locatie Leeuwerikhof in Heinkenszand. Ook deze locatie bestaat uit 2 woningen die met elkaar verbonden zijn, In een woning wonen kinderen met ASS en in de andere woning logeren er kinderen. De locatie is gevestigd naast een speeltuin en ligt middenin een rustige woonwijk.

In het logeerhuis Sleutelbloemstraat verblijven kinderen en jongeren met een beperking. Dit kunnen kinderen/ jongeren zijn met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking en/of een vorm van autisme. Wij streven er naar om de kinderen in een gewenste samenstellingen van groepen te laten logeren.

Op de zaterdagen nemen de kinderen die komen logeren deel aan de zaterdagopvang op diverse locaties van KIO

Er wonen een aantal kinderen in de woningen en er komen kinderen bij voor logeeropvang. We kunnen in totaal maximaal 9 kinderen tegelijk opvangen in de woningen.

logeerhuis200 stoel-200